Rozpocznij od testu, wybierz pakiet w najlepszej cenie

Live Chat Enterprise

już od 169 miesięcznie
(1 stanowisko konsultanta, cena przy zakupie
on-line)

Testuj za darmo
przez 14 dni

Najczęściej wybierany
przez klientów

Umożliwia sprzedawcy
natychmiastową pomoc klientowi

  • czaty bez limitów
  • dopasowanie do wyglądu strony
  • pomagamy w instalacji i obsłudze

Chatbot | Wirtualny Doradca

już od 999 miesięcznie (cena przy zakupie on-line), plus budowa bazy wiedzy/faktów
(zapytaj o wycenę)

Testuj za darmo
przez 14 dni

Top 10 światowych rozwiązań

Nr 1 w błyskawicznymwyszukiwaniu i odpowiedziach FAQ, Pomoc

  • 1 000 zautomatyzowanych odpowiedzi
  • 25 inteligentnych scenariuszy i odpowiedzi
  • wsparcie ekspertów InteliWISE

Tickety | Infolinia | SMS

już od 59
za 1 stanowisko

Testuj za darmo

Wielokanałowe Centrum Obsługi z asystentem, formularzem
i infolinią

  • czaty bez limitów
  • dopasowanie do wyglądu strony
  • pomagamy w instalacji i obsłudze

Poznaj szczegóły
naszej oferty

FAQ – co powinieneś wiedzieć?

Jaka jest różnica pomiędzy Live Chat a Wirtualnym Doradcą?

Live Chat to oprogramowanie umożliwiające twojemu zespołowi rozmowę z klientami. Różni się ono od Wirtualnego Doradcy, który jest inteligentnym oprogramowaniem, „rozmawiającym automatycznie” - ma swoje własne, zdefiniowane odpowiedzi i nie potrzebuje operatora.

Jak zacząć?

Po pierwsze, zacznij używać naszego darmowego oprogramowania i zapłać wtedy, gdy spełni Twoje oczekiwania. Live Chat można łatwo, automatycznie i darmowo skonfigurować. Później będziesz płacić za liczbę stanowisk miesięcznie. W przypadku Wirtualnego Doradcy płacisz według cennika plus opłata instalacyjna, która obejmuje zazwyczaj stworzenie bazy wiedzy. Pamiętaj, że w takim przypadku nie płacisz swojemu zespołowi obsługi klienta za obsługę zapytań. Sprawdź Cennik na stronie.

Czy moje dane będą bezpieczne?

Tak, współpracujemy ze światowymi liderami w zakresie hostingu i bezpieczeństwa, aby zapewnić ochronę danych naszych klientów.

Co dostanę w ramach podstawowego pakietu?

Z pomocą Live Chat możesz natychmiast rozmawiać ze swoimi klientami. W przypadku Wirtualnego Doradcy, Twoi klienci będą widzieć zdefiniowane odpowiedzi na ich najczęstsze zapytania.

Jak działa wersja demo?

Po zarejestrowaniu się w wersji demo, dostaniesz dostęp do wszystkich funkcjonalności na określoną liczbę dni. Jeśli chcesz wersję demo dla innego planu, skontaktuj się z nami.

Czy mogę dodać swoją własną postać / każdą postać / postać video / maskotkę?

Nie nazywałby się Wirtualnym Doradcą, jeśli nie byłoby to możliwe. Obsługujemy zarówno JavaScript, jak i Flash, więc możesz osadzić w swoim module każdą postać.

Dlaczego ceny Wirtualnego Doradcy i Live Chat tak się różnią?

Wbrew pozorom, ceny te nie różnią się tak bardzo. Oprogramowanie Live Chat jest niedrogie, ale wymaga operatorów udzielających odpowiedzi klientom na czacie, co generuje wydatki. W przypadku Wirtualnego Doradcy, gdy zdefiniujesz odpowiedzi, będzie on rozwiązywał problemy klientów za przysłowiowy 'grosz', w dzień i w nocy, 24 godziny na dobę. Może obsługiwać nawet setki zapytań jednocześnie.

Czy wymagana jest karta kredytowa?

Aby skorzystać z wersji demo nie wymagamy karty kredytowej. Poprosimy Cię o szczegóły, gdy zdecydujesz się zakupić pakiet.

Jak szybko mogę umieścić moduł na mojej stronie?

W przypadku oprogramowania Live Chat, można je uruchomić nawet w 5-10 minut, wystarczy się zarejestrować i otrzymasz kod. W przypadku Wirtualnego Doradcy, możesz przetestować prototyp w ciągu paru dni, ponieważ nasz zespół inżynierii wiedzy musi zdefiniować i skonfigurować bazę wiedzy. Wyślij nam e-mail z zapytaniem, a my określimy wymagany czas.

Kto to ustawia? Kto może umieścić moduł na mojej stronie?

Możesz to zrobić samodzielnie (rejestrując się i używając naszego narzędzia krok-po-kroku), możemy to zrobić za Ciebie (nasi eksperci pomogą w ustawieniach) albo możemy polecić naszych partnerów.

Czy mogę zmienić pakiet?

Oczywiście, nasz system jest całkowicie elastyczny... możesz w każdej chwili zmienić pakiet.

Co jeśli nie jestem usatysfakcjonowany?

InteliWISE zapewnia gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z naszego produktu lub usług, oddamy Ci 100% wydanych środków.

Co się stanie, gdy przekroczę limit odsłon strony?

Gratulacje! Oznacza to, że Twoja strona staje się coraz bardziej popularna. Możesz rozszerzyć swój plan do tego o wyższych limitach. Możemy także negocjować wyższy limit odsłon strony – skontaktuj się z nami...

Szczegółowe porównanie pakietów

Proaktywny Live Chat

Wirtualny Doradca

Wirtualne Contact Center

Proaktywny Live Chat

Wirtualny Doradca

Wirtualne Contact Center

Co to jest? Proaktywne narzędzie do sprzedaży i obsługi, do czatowania z klientami. Natychmiast odpowiada na najczęściej zadawane pytania, bez udziału żywego operatora Gotowe do użycia Centrum Pomocy na Twojej stronie
Co jest w pakiecie podstawowym? Pojedyncze stanowisko agenta, brak limitu czatów. Limit odsłon stron z czatem: 10 tys. wersja testowa, 100 tys. wersja podstawowa 1,000 zautomatyzowanych odpowiedzi na miesiąc, 25 gotowych do użycia grup pytanie-odpowiedź Pakiet Wirtualnego Agenta + pakiet Live Chat + integracje (Ticket'y, Infolinia, współdzielenie ekranu, Video-rozmowy)
Implementacja Pełne wdrożenie wykonane przez InteliWISE (wycena indywidualna) lub samodzielna konfiguracja z użyciem panelu konfiguracyjnego (darmowa) Pełne wdrożenie wykonane przez InteliWISE (wycena indywidualna) lub samodzielna konfiguracja z użyciem panelu konfiguracyjnego (darmowa) Pełne wdrożenie wykonane przez InteliWISE
Wyszukiwanie Języka Naturalnego (Wyszukiwanie Wirtualnego Doradcy)
Opatentowany Silnik Przetwarzania Języka Naturalnego (NLP) dla procesowania zapytań n/d tak tak
Rozumie kontekst, zagadnienie (poprzez procesowanie semantyczne) n/d tak nie
Język angielski w standardzie, +20 języków tłumaczonych automatycznie n/d tak nie
Baza Wiedzy (Baza Wiedzy Wirtualnego Doradcy)
Natychmiastowe, zautomatyzowane odpowiedzi z dedykowanej bazy wiedzy n/d tak tak
Kontekstowe auto-uzupełnianie, dostosowywane do wyników wyszukiwania n/d tak tak
Baza wiedzy z odpowiedziami „osobowościowymi” (pogoda, zainteresowania) n/d tak tak
Zarządzanie dialogiem Wirtualnego Doradcy (Dialog Wirtualnego Doradcy)
Konfigurowalne, spersonalizowane skrypty n/d tak tak
Indywidualnie rozwijane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze n/d tak tak
Sugestie dotyczące kolejnych kroków n/d tak tak
Sugestie „Czy wiedziałeś, że...” n/d tak tak
Live Chat Oprogramowanie Live Chat z proaktywnymi wyzwalaczami Opcjonalne Wirtualny Doradca + Live Chat + zintegrowane Ticket'y i/albo Infolinia
Ticket'y – integracja z Zendesk, OTRS i innymi tak tak tak
Integracja Out-of-the-box z Click2Call (C2C) tak tak tak
Integracja z infolinią - API dla integracji czata z głównymi systemami Call Center (CC) tak tak tak
Współdzielenie ekranu tak tak tak
Video-rozmowa tak tak tak
Narzędzia wyzwalające
Wyzwalacze oparte na regułach (czas-, zachowanie-) tak tak tak
Spersonalizowane zaproszenia do rozmowy tak tak tak
Interfejs | Branding
Java script, w pełni konfigurowalny widget tak tak tak
Zdjęcie Doradcy lub gotowy do użycia Avatar (z biblioteki) tak tak tak
Eskalacje
Integracja Out-of-the-box z inteligentnym pre-czatem (filtrowanie rozmów) tak tak tak
Panel internetowy do raportowania i administracji tak tak tak
Obsługa języków tak tak tak
Model Lokalny lub w chmurze Lokalny lub w chmurze Lokalny lub w chmurze
Urządzenia mobilne Działa na tabletach / przeglądarkach mobilnych lub jako aplikacja natywna Działa na tabletach / przeglądarkach mobilnych lub jako aplikacja natywna Działa na tabletach / przeglądarkach mobilnych lub jako aplikacja natywna
Raportowanie działania, historii, transkryptów, statystyki operatorów tak tak tak
Raport pełnej historii wyszukiwania nie tak nie
Ostatnie najczęściej zadawane pytania i pytania bez odpowiedzi nie tak nie
API dla integracji tak tak tak
Wymowa n/d Gotowy do odpowiedzi na zapytania głosowe przy użyciu wielojęzycznych silników S2T Gotowy do odpowiedzi na zapytania głosowe przy użyciu wielojęzycznych silników S2T
Integracja Dostosowana baza wiedzy (w wielkości do 50) – zapytaj o wycenę nie nie
Bezpieczeństwo - HTTPS, szyfrowanie rozmów, i super-bezpieczny pakiet na życzenie tak tak tak
Sprawdź szczegółowy cennik Live Chat
Cennik
Sprawdź szczegółowy cennik Wirtualnego Doradcy
Cennik
Poproś o szczegółową wycenę

Masz pytania? Napisz