Live Chat Enterprise

Najbardziej efektywne połączenie oprogramowania live chat oraz mechanizmów proaktywnych

 

Live Chat dla wymagających e-sklepów i obsługi klienta.

Działa dla globalnych marek, nowocześnie wygląda, działa na urządzeniach mobilnych. Działa płynnie z Chatbotem, obsługując klientów nawet gdy konsultanci śpią.

 

Unikalne elementy, skuteczniejsze działanie.

Zaproponuj pomoc swoim klientom, pomóż im wypełnić formularz albo dokończyć zakupy. Uruchom Live Chat.

II Generacja Czata

Profesjonalne oprogramowanie umożliwiające tańszą obsługę klienta, również dzięki integracji z SALESmanago.

Efektywne zaproszenia

Oferuje klientom pomoc, na podstawie zaprojektowanych scenariuszy, rozpoznając ich zachowania, problemy, wątpliwości.

Porównuje skuteczność handlowców

W każdej chwili można sprawdzić efektywność czatów oraz skuteczność handlowców.

Ultra-nowoczesny, fajny wygląd

W postaci nienachalnej zakładki, z możliwością dopasowania wyglądu do wymagań klienta.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Szyfrowanie czatów przez SSL, zabezpieczone serwery, polityka bezpieczeństwa.

Instalacja nawet w 5 minut

Załóż konto i korzystaj z czata, lub skorzystaj z pomocy naszego specjalisty.

 

Precyzyjne sterowanie zaproszeniami do czata zwiększa jego skuteczność

Jak to działa?

Decydujesz kiedy okienko z zaproszeniem ma się pojawiać - do wyboru są m.in.

Następnie nasz inteligentny system monitoringu zachowań klientów czuwa nad użytkownikami, którzy przychodzą na Twoją stronę. Gdy warunek zostaje spełniony, zaproszenie do czata się pojawia na stronie.

 

Świetny wygląd, ultra-nowoczesny interfejs.

Zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, czat
pokazuje się użytkownikowi w postaci zakładki lub tzw. splash- screen’a. 

Co klienci zobaczą na stronie:

  • Zaproszenie - na stronie pojawia się w postaci małej zakładeczki – bocznej lub dolnej. Wygląd zakładki może być całkowicie dopasowany do strony www.
  • Okno czata - wysuwa się zaraz po kliknięciu przez użytkownika w zaproszenie lub automatycznie - poprzez wyzwalacze.

 

 

 

Kolejkowanie połączeń tylko do właściwych operatorów

Oprogramowanie umożliwia zdefiniowanie umiejętności operatorów i zdefiniowanie odpowiednich grup, np.

  • różni operatorzy od sprzedaży, obsługi klienta, serwisu;
  • różni operatorzy od kategorii produktów lub usług.

Inteligentne kierowanie połączeń jest realizowane przy pomocy trigerów i skryptów.
2-inteligentne-kolejkowanie

 

Maksymalna skuteczność czata wymaga koncentracji operatora / konsultanta i umiejętności skupienia się na wielu wątkach.

Przejrzystość. Intuicyjność. Szybkość działania. Konsola w ramach której konsultant w firmie będzie odbierać czaty musi spełniać najwyższe standardy w zakresie ergonomii, łatwości korzystania i wyglądu.

 

Raporty pokazują kto o co pyta, co chce kupić.

Historia połączeń, transkrypt rozmowy, pytania klientów – dostępne są w każdym momencie przy wykorzystaniu naszych narzędzi raportowych, dostępnych z poziomu strony www.

 

Wiele największych globalnych firm, jak i małych sklepów korzysta z naszego Live Chat'a.

Proaktywny Live Chat

już od
169
miesięcznie
(1 stanowisko konsultanta)

Testuj za darmo
przez 14 dni

Najczęściej wybierany
przez klientów

Umożliwia sprzedawcy
natychmiastową pomoc klientowi

  • czaty bez limitów
  • dopasowanie do wyglądu strony
  • pomagamy w instalacji i obsłudze

Wersja Enterprise, wdrożenie wraz z zaawansowaną kastomizacją

Indywidualna wycena w
24h

Ask for a demo
& quote