Widget

Centrum Pomocy dla wymagających sklepów internetowych lub stron transakcyjnych

 

Centrum Pomocy dla Wymagających

Prosty i intuicyjny Widget (dodatek) na stronę WWW lub sklep on-line, który może łączyć iFAQ, Infolinię, Czata, Formularz

Krok 1

 

Jak wykorzystują to wiodący usługodawcy i sklepy on-line

Castorama

Lider sprzedaży artykułów budowlnanych

Nowoczesny FAQ

Odciąża obsługę klienta poprzez udzielanie natychmiastowych odpowiedzi na kilkaset pytań

Home.pl

Lider sprzedaży usług internetowych

Centrum Pomocy na komórce

Pomaga uzyskiwać odpowiedzi w kanałach mobilnych

AXA Direct

Lider sprzedaży usług finansowych

Proaktywana zakładka

Wspiera transakcje on-line i rozwiązywanie najczęstszych problemów

 

Efektywna i przyjazna Obsługa Klienta

Zastępuje słabe wyszukiwanie i archaiczne "Pytania i Odpowiedzi" (FAQ).

Rozpoznaje moment, w którym klient ma problem, proponuje rozwiązanie

Wyszukiwanie nowej generacji rozpoznaje intencje użytkownika, nawet pytania w mowie potocznej, z błędami

Zawiera aktualną bazę gotowych, błyskawicznych odpowiedzi na 50-500 najczęstszych pytań

Jeśli nie jest w stanie udzielić odpowiedzi, przekierowuje inteligentnie do sprzedawcy

Zawiera system raportów wyświetlających informacje o zapytaniach klientów

Uruchomienie na jakiejkolwiek stronie/w sklepie on-line ogranicza się do dodania kodu HTML

 

Jak kalkulować zyski z uruchomienia?

Krok 1

  • Automatyczne odpowiedzi to ułamek kosztu konsultanta/ sprzedawcy w Call Center
  • 5-15 groszy vs 5 zł
  • 95% klientów opuszcza koszyk bez zakupów, Widget jest w stanie odzyskać 10–20%
  • Pomoc jest oferowana dokładnie tym klientom, którzy mają dokończyć zakupy
  • Za rozwiązanie płacisz tylko tyle, ile używasz
  • Najpierw skorzystaj z okresu testowego, potem płać
 

Uruchomienie w 3 krokach

Krok 1

Załóż darmowe, testowe konto, dodaj kod (JavaScript) do strony lub zadzwoń do nas, pomożemy.

Krok 2

Sprawdź jak zakładka wygląda na stronie, dostosuj wygląd, zaproszenia. Zdecyduj, czy potrzebujesz czata, gotowych odpowiedzi czy też formularz.

Krok 3

Zacznij od dziś oferować pomoc klientom i asystować w ich zakupach. Jeśli masz pytania - dzwoń! Nasi eksperci pomogą.

 

Najważniejsze funkcjonalności

Proaktywny Live Chat

Co to jest? Proaktywne narzędzie do sprzedaży i obsługi, do czatowania z klientami.
Co jest w pakiecie podstawowym? Pojedyncze stanowisko agenta, brak limitu czatów. Limit odsłon stron z czatem: 10 tys. wersja testowa, 100 tys. wersja podstawowa
Implementacja Pełne wdrożenie wykonane przez InteliWISE (wycena indywidualna) lub samodzielna konfiguracja z użyciem panelu konfiguracyjnego (darmowa)
Wyszukiwanie Języka Naturalnego (Wyszukiwanie Wirtualnego Doradcy)
Opatentowany Silnik Przetwarzania Języka Naturalnego (NLP) dla procesowania zapytań n/d
Rozumie kontekst, zagadnienie (poprzez procesowanie semantyczne) n/d
Język angielski w standardzie, +20 języków tłumaczonych automatycznie n/d
Baza Wiedzy (Baza Wiedzy Wirtualnego Doradcy)
Natychmiastowe, zautomatyzowane odpowiedzi z dedykowanej bazy wiedzy n/d
Kontekstowe auto-uzupełnianie, dostosowywane do wyników wyszukiwania n/d