Wirtualny Doradca AI-Chatbot

Inteligentne rozwiązania budujące e-biznes.

 

Zwiększa e-sprzedaż, automatyzuje obsługę klienta.

Oprogramowanie, które analizuje i rozumie najczęstsze pytania klientów, dostarcza natychmiastowych odpowiedzi, bez zatrudniania konsultantów.

  • Jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań dla stron i sklepów www, bazujące na algorytmach Sztucznej Inteligencji,
  • Połączenie inteligentnej wyszukiwarki, wraz z intuicyjną nawigacją po stronie,
  • Wirtualna postać, która ociepla wizerunek strony i buduje relację,
  • Znaczące ułatwienie w wyszukiwaniu informacji czy transakcjach dla Kowalskiego.
 

Dlaczego największe firmy na świecie uruchamiają to rozwiązanie:

  • Zwiększają przychody, gdyż klienci nie przerywają transakcji, mając inteligentną asystę;
  • Budują lojalność, bo strony czy sklepy mają wyższe tzw. Customer Experience,
  • Zmniejszają koszty, dzięki większej ilości rozwiązanych problemów bez udziału kosztownej infolinii.
 

Rozumie pytania. Wyświetla odpowiedzi.

Efektywne wyszukiwanie

Na stronie firmowej rozpoznaje problemy klientów, nawet w potocznym języku, z ponad 90% precyzją

Wirtualny Dialog

Dopytuje, prowadzi wirtualną rozmowę (czat), przeprowadza przez trudne miejsca na stronie

+20 000 gotowych artykułów

Dostarcza natychmiastowych odpowiedzi na 30-60% częstych pytań klientów, w 100% automatycznie

Rozumie tekst i głos

Pytania zadawane głosowo czy wpisywane, w komputerze, na tablecie, w komórce

Integracja z CRM, call center

Jeśli nie zna odpowiedzi, przekierowuje do systemów (bądź konsultanta), który efektywnie rozwiąże problem

Szybka instalacja

Może działać na stronie firmowej / sklepie www jeszcze dziś

 

Poprawia obsługę klienta, FAQ, call center.

Nowość dla firmowej obsługi klienta, dodane do strony Pomoc lub Kontakt, oprogramowanie znacząco obniża koszty i pozwala lepiej wykorzystać konsultantów.

Przetwarzanie Języka Naturalnego (z ang. NLP) – tak nazywa się technologia, która jest podstawowym filarem rozwiązań InteliWISE. Od większości firm dostarczających Wirtualnych Doradców różnimy się tym, iż nasze unikalne podejście jest przedmiotem Patentu w USA.

1

Klient zadaje pytania przy wykorzystaniu swojego, potocznego języka, wpisując tekst bądź wypowiadając słowa do komputera, tabletu, komórki

2

Zamiast listy setek wyników, nasz Wirtualny Asystent wykorzystując Sztuczną Inteligencję – rozpoznaje najczęstsze pytania i przedstawia jasną, wyczerpującą odpowiedź

3

System dialogowy oparty na czacie - działający jak wirtualna rozmowa – dopytuje, prowadzi po stronie aż do rozwiązania problemu

4

Jeśli system nie zrozumie pytania, bądź nie zna odpowiedzi, czat może być przekazywany do operatora Live Chat lub Infolinii

5

System inteligentnie “się uczy” – nierozpoznane pytania zostają zapisane i zasilają bazę wiedzy.

 

Przekazuje o co konkrentnie pytają klienci

Precyzyjny system zapisuje wszystkie pytania zadawane przez klientów, oraz historię odpowiedzi, dostarczając ważnych danych.

Wiodącą wartością wykorzystania systemu InteliWISE dla wielu znaczących zagranicznych klientów są Statystyki i Dane.

Jest to spowodowane tym, iż dane odpowiadają na wiele krytycznych biznesowych pytań, np.

  • Dlaczego produkt ze strony nie sprzedaje się, jakie są problemy z procesem zakupowym?
  • Które argumenty marketingowe działają najsilniej?
  • W jaki dokładnie sposób klienci formułują pytania?
 

Opłaca się, gdyż natychmiast obniża koszty obsługi, potencjalnie zwiększając konwersję i sprzedaż.

Wirtualny Doradca ChatBOT

już od
999
miesięcznie, plus budowa bazy wiedzy/faktów
(zapytaj o wycenę)

Testuj za darmo
przez 14 dni

Top 10 światowych rozwiązań

Nr 1 w błyskawicznymwyszukiwaniu i odpowiedziach FAQ, Pomoc

  • 1 000 zautomatyzowanych odpowiedzi
  • 25 inteligentnych scenariuszy i odpowiedzi
  • wsparcie ekspertów InteliWISE

Wersja Enterprise, wdrożenie wraz z zaawansowaną kastomizacją

Indywidualna wycena w
24h

Ask for a demo
& quote